Case Study - Mennens Groep: Verrast met expertise en service
Voordat je contract afloopt wordt je veel gebeld door telecom bedrijven. Ik had een bewuste keuze gemaakt om drie partijen uit te nodigen om een aanbieding te doen. De rest van de partijen zou ik niet uitnodigen.Lees verder
Case study - Provider betaald €12.500,- terug aan ETB Cas Sombroek
Ik vond het verfrissend dat een vertegenwoordiger, in plaats van de gewone manier van benaderen, een andere aanpak gebruikte.Lees verder
Case Study - ID&T: Defero expertise levert € 150.000,- op
Medio 2009 zijn wij via een zakelijke relatie in contact gekomen met Defero. Wij vroegen Defero onze mobiele telefoniekosten te beoordelen, te evalueren en te adviezeren waar wij konden bezuinigingen.Lees verder
Case Study - Sony Music Entertainment profiteert van de expertise van Defero
Als internationaal bedrijf is een telecompartner die meedenkt, proactief is, een snelle service levert en doet wat hij beloofd heel belangrijk. Defero Communication Solutions levert zoals afgesproken. Geen vlotte babbels, maar echte service.Lees verder
'Eenderde van telecomfacturen is onjuist'
Meer dan 30 procent van de telecomfacturen die voor het midden- en kleinbedrijf (mkb) bestemd zijn, klopt niet. Over de afgelopen 2 jaar heeft Defero CS €200.000,- teruggehaald voor bedrijven waarbij de facturen onjuist waren.Lees verder